AnunțuriNEMO EXPRES LOGISTIC SA (în insolvenţă, in insolvency, en procedure collective)

8 decembrie 2022

NEMO EXPRES LOGISTIC SA – drepturi salariale

Având în vedere deschiderea procedurii generale a insolvenței împotriva societății NEMO EXPRES LOGISTIC SA prin încheierea de ședință din data de 24.10.2022 pronunțată de Tribunalul Ilfov – Secția a Secția Civilă în cadrul dosarului 2769/93/2022, toți salariații societății NEMO EXPRES LOGISTIC SA care nu a încasat drepturile salariale pentru perioada anterioară datei de 24.10.2022 vor fi înscriși de drept, din oficiu, în tabelul de creanțe, cu sumele comunicate de către NEMO EXPRES LOGISTIC SA. Precizăm faptul că societatea NEMO EXPRES LOGISTIC SA a început demersurile pentru accesarea Fondului de garantare pentru plata creanțelor salariale și urmează să actualizăm derularea pe măsura realizării etapelor.

NEMO EXPRES LOGISTIC SA – drepturi rezultate din operațiune de ramburs

Având în vedere deschiderea procedurii generale a insolvenței împotriva societății NEMO EXPRES LOGISTIC SA prin încheierea de ședință din data de 24.10.2022 pronunțată de Tribunalul Ilfov – Secția a Secția Civilă în cadrul dosarului 2769/93/2022, toate persoanele care au de recuperat sume de bani cu titlu de ramburs de la societateaNEMO EXPRES LOGISTIC SA trebuie să formuleze cerere de înscriere la masa credală:

Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanțelor asupra averii debitorului este 09.12.2022.

NOTĂ: în ipoteza în care prezenta notificare ajunge la dvs. după data de 28.11.2022, în temeiul art. 100 alin. (1) din Legea nr. 85/2006 aveți un termen de 10 zile de la primirea prezentei notificări pentru formularea cererii de înscriere la masa credală.

Cererea de admitere a creanțelor, numită „Declarație de creanță” / ”Cerere de înscriere a creanței în tabelul preliminar”, însoțită de înscrisurile doveditoare ale creanței și exemplarul original al dovezii achitării taxei judiciare de timbru, se va depune un exemplar, pe suport hârtie, la Tribunalul Ilfov – Secția a Secția Civilă, în cadrul dosarului nr. 2769/93/2022 și în format electronic pe adresa de e-mail trif-reg-civ@just.ro@just.ro, iar un exemplar, însoțit de toate înscrisurile doveditoare ale creanței și copia dovezii achitării taxei judiciare de timbru, se va trimite administratorului judiciar pe adresa de e-mail office@primeinsolv.ro

În temeiul art. 114 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, nedepunerea cererii de admitere a creanței până la termenul menționat atrage decăderea din drepturi privind creanță/creanțele pe care le dețineți împotriva debitorului, precum și de creditor îndreptățit să participe la procedură.