PRIME INSOLV PRACTICE SPRL cu sediul în Bucuresti, B-dul Aviatorilor nr. 52, parter, Ap. 1-2, sector 1, înscrisă în Registrul Formelor de Organizare sub nr. RFO 0488/28.08.2010, tel. 021/ 340.04.42, fax: 021/340.04.52, e-mail office@primeinsolv.ro, și IOANA BUBULETE IPURL, practician în insolvență cu sediul în Arad, Str. Dimitrie Bolintineanu nr. 5, et. 1, ap. 3, înmatriculată la Registrul Formelor Organizate al U.N.P.I.R. sub nr. RFO 0510/23.10.2010, tel. 0740.234.433, e-mail ioanabubulete@yahoo.com, – desemnat, în consorțiu, în calitate de administrator judiciar al SC PHOENIX GROUP SRL – în insolventa (cu sediul în loc. Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 267, jud. Arad, înregistrată la ORC de pe lângă Tribunalul Arad sub nr. J2/1295/1991, având CUI RO 1678746), conform încheierii de ședință nr. 557/16.09.2020, pronunțată de Tribunalul Arad, Secția a II-a Civila, în dosarul nr. 2368/108/2018, anunță organizarea procedurii de valorificare prin licitație publică / negociere directă sau o combinație a celor două pentru valorificarea bunului imobil reprezentat de Hotel Phoenix, situat în Arad, Calea Aurel Vlaicu nr.267, județul Arad, înscris în CF 302572 UAT Arad.
Hotel Phoenix ***, este identificat cu nr. CAD 302572 – C1, a fost construit în anul 2003 și recepționat în anul 2004, are o suprafața construită la sol: 945 mp, D+P+2E, o suprafața construită de 3.219 mp și utila de 2.538 mp, restaurant, 37 camere ce pot fi cu regim de single sau double și 3 apartamente. Terenul pe care se află imobilul nu formează obiectul valorificării. Acesta este concesionat, iar pretul concesiunii a fost achitat integral.
Prețul de pornire al licitației este 1.320.000 euro (preț care nu cuprinde TVA) (cu privire la TVA se vor aplica prevederile legale în vigoare la data semnării contractului de transfer – la data anunțului operațiunea nu întră în sfera de TVA).
Garanția de participare este de 20% din prețul de pornire și se achită la cursul de schimb de la data efectuării plații), și se achită în contul IBAN RO78BTRL00201202175486XX deschis la Banca Transilvania SA – Sucursala Arad, deschis pe numele PHOENIX GROUP SRL.
Garanția de participare va fi însoțită de documentația de participare la procedura de valorificare care va cuprinde și oferta de preț.
Oferta de preț pentru bunul supus procedurii de valorificare (original) semnată de ofertant prin reprezentant legal cu puteri depline / mandat cu procură specială, va cuprinde:
(i) prețul ofertat: 1.320.000 euro (preț minim acceptat)
(ii) modalitatea de achitare a prețului: virament bancar
(iii) termenul de achitare a diferenței de preț: 80% în termen de 30 de zile de la data procesului verbal în care este declarat un câștigător al procedurii.
În cazul în care ofertantul nu achită diferența de preț: 80% în termen de 30 de zile de la data procesului verbal în care este declarat un câștigător al procedurii, acesta va pierde garanția de participare de 20%.
Sunt acceptate doar oferte de preț cuprinde cel puțin prețul minim, respectiv 1.320.000 euro
În cazul în care pentru data derulării procedurii de valorificare, denumită ”prima dată” oferta de preț precizează faptul că diferența de preț se achită în termen de 30 de zile se procedează la deschiderea procedurii de valorificare, iar în cazul in care se menționează alte tranșe/termene de plată sau alte elemente financiare se va proceda la declanșarea procedurii de negociere directă, după obținerea aprobării din partea Adunării creditorilor, cu anunțarea unei ”a doua dată”.
În ipoteza în care la ”prima dată” nu este depusă nicio ofertă de preț în condițiile de achitare menționate mai sus și este depusă oferta de preț minim cu alte tranșe/termene de plată sau alte elemente financiare, garanția de participare rămâne consemnată în contul unic al procedurii de insolvență menționat mai sus și va fi considerată parte de preț, iar aceasta se va pierde în cazul în care ofertantul acceptat se retragere ulterior comunicării faptul că oferta a fost acceptată și se va proceda la vânzare prin negociere directă până la ”a doua dată”. Garanția de participare se pierde și în cazul în care ofertantul acceptat este singurul participant și se retrage cu ocazia celei ”a doua ședință”.
Orice alt participant pentru ședința ”a doua dată”, depune documentația de participare însoțită de ofertă de preț majorată cu cel puțin 10% față de nivelul cuprins în oferta acceptată. Noul participant depune garanția de participare la nivel 20% din prețul ofertat.
În cazul procedurii de valorificare ”a doua dată”, nu sunt acceptate oferte care cuprinde modificări tranșe/termene de plată sau alte elemente financiare. Acestea pot cuprinde doar majorarea prețului.
Ofertantul acceptat nu pierde garanția de participare în cazul in care în urma derulării procedurii de negociere prețul de adjudecare este mai mare decât prețul ofertat de acesta.
Pasul de majorare a prețului de pornire atât pentru ”prima dată”, cât și pentru ”a doua dată” este de 1%.
Cursul valutar valabil pentru ședința de valorificare și determinarea prețului de adjudecare este cursul valutar publicat pe site BNR în preziua ședinței.
Ședința de valorificare, ”prima dată” va fi organizata la sediul administratorului judiciar din Arad, Str. Dimitrie Bolintineanu nr. 5, et. 1, ap. 3, în data de data de 14 august 2025, ora 12:00 (GMT+2).
Persoanele interesate sa participe la procedură vor achita prețul caietului de sarcini în cuantum de 20.000 lei + tva.
Documentele necesare pentru a participa la licitație se vor depune cel puțin cu 24 ore anterioare datei și orei ședinței.
Informații suplimentare se pot obține prin e-mail la office@primeinsolv.ro; ioanabubulete@yahoo.com; https://primeinsolv.ro la secțiunea Valorificări bunuri.